Szentkirályszabadja másodszor!

Hajagi túránk másnapján megnéztük újra a Szentkirályszabadjai szellem laktanyát.....

Következik a túránk második és egyben utolsó napja 2014 áprilisában a balcsin.

Eltelt az éjszaka, a szálloda tele volt, egy külföldi túrázó csapat is itt szállt meg. Mit is mondjak, nem voltak halkak. Reggel megkerestük az éttermet (jól eldugták) betermeltük a reggelit, egész jó volt ahhoz képest hogy piszok olcsó volt a szállás. Pakolás, indulás! Irány Szentkirályszabadja. A nap hét ágra sütött, nyoma sem volt a tegnapi esőfelhőknek. Jó kis nap elé nézünk.

Nem szeretném újra ugyan azt leírni mint az előző Szentkirályszabadját is érintő túrát felvázoló blogomban. Bejutás még mindig egyszerű...bla-bla-ba.  Az előző beszámoló itt olvasható.

Tervben volt pár  épület megtekintése, amiket vagy megtaláltunk vagy nem, nagy a terület és a gaztól, fáktól nem sok mindent látni. A tégla épületek állapota nagyon rossz, van ház ami összedőlt. Vigyázni kell hova és merre megy az ember fia, veszélyes hely ez (is). Jól szétnézve ereklyékre is bukkanhat az ember, egy nap nagyon kevés ha töviről hegyire át szeretnénk mindent nézni.

Sok felesleges infóval nem szeretném teletömni  a blogot, akit érdekel a neten sok érdekességet talál a laktanyáról. Megtekintése erősen ajánlott kategória.

Íme a túravideó:

Sajnos rá kellett döbbennem arra hogy vagy videózok vagy fotózok, a kettő együtt nem megy. Valamelyik minőségileg megsínyli ha mindkettőt erőltetem. Mostanában ez már úgy zajlik hogy Atti fotózik én pedig videózok. Persze viszem a fotómasinám is a túrákra, de csak akkor veszem elő ha a videó felvétel  az adott helyszínen kész. Itt még fotóztam is, a fotók amik következnek tőlem származnak.  Már előre félek hogy a 2016-os csernobili túrát hogy oldom meg, ott lehet igazán jó fotókat csinálni, viszont a videó is ütős lehet.....hmmm.

Mindenütt égig és a növényzet...

A víz nagy úr....

Ereklyék szerte szét...

Vajon mikor kezdenek összedőlni?....

Panel csontvázak.....

A laktanya bejárata, valaha őrkatonák posztoltak itt....

Kb 3-4 órát bóklásztunk, többé kevésbé láttunk mindent. Utunk innen már haza vezetett, jöhetett a megérdemelt pihenés.Ennyit a Szentkirályszabadjai túráról, egy darabig  biztosan nem megyünk újra, de pár év múlva ismét meg kell nézni.

Hamarosan jönnek az új blogok!